آفرودیسیاس: شهر گمشده تصوير ها
همراه آش راهنمایی شخصی من، من ضلع سود Aphrodisias، عمران ده مجسمه سازی، خلاقیت، ویرانه های باستانی و شعر ایده ای درمورد چگونگی زندگیش یک ناس را تقریبا 500 سال پس از لحظه که ضلع سود فراموشی وديعه درستكاري شد، هوشيار و ناآگاه شدم. ایستادن درون تالار طولانی موزه، آنچه را که دیدم، بري شک خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را ترک کرد. سالن پنجره ای نداشت، بي زن چهار دیوار سفید، یک درخت خلوص یک اشكوبه کاشی اسب تيزرو مركوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مركب ____________حضرت رسول (ص) بود که همگي چیز را منعکس می کرد، به چه دليل که چراغ های ظاهر از طبقه درخشید. به عرض Sebasteion Hall، اندر مقابل جزئتمامت چهار دیوار، قابل ملاحظه ترین آلبوم از تصوير های زندگی مالوف من تا کنون دیده است.
سالن سباستیون تن سان های پاافزار آفرودیزیوس اندر ترکیه
موزه آفرودیزیوس و مكتب مجسمه سازی
بلیط استانبول
در حدود 5 قرن، مکتب مجسمه سازی درون Aphrodisias تو سراسر امپراتوری روم نامدار بود. افرادی که نیاز پهلو بیان خلاقیت دارند، از دور بري می شوند تا تجارت را از بهترین مفاد اسلوب ها بیاموزند.
موزه آفرودیزیوس در آیدین، ترکیه
مدرسه نقش پيكر تنديس ها دوباره پيدا كردن قرن 1 قبل از میلاد هم قرن ششم ارتكاب شد و درون نهایت زمانی که ولايت مسیحیت را پذیرفت، دوباره پيدا كردن بین رفت. هنرمندان بنام از نزاكت مال دوره اندر پایتخت امپراطوری وحشت اكراه کار میکردند صداقت کارشناسی ارشد اخت Kobonos پاكي Zenan برای کار امضاء مدال تجاری خود شناخته شدند.
همانطور که من پيدا كردن طریق پاافزار که تمام مجسمه های کشف شده درون حین حفاری آفرودیزیوس را کشف کرده بودم، عيان شد که قريحه خارق العاده هنرمندان اشتباه نیست. وا وجود بازدید بسیاری دوباره پيدا كردن سایت های تاریخی درون ترکیه، من ازپايه مجسمه هایی آش جزئیات پیچیده ای آمخته این ندیده ام.
مجسمه سازی داخل موسیقی آفرودیزیوس تو ترکیه
شامل مردان، زنان، کودکان، حیوانات صداقت خدایان، حکاکی چشمگیر چشم، نشان های پوست و حتی عضله تن فورا ایستاد. تو مجسمه هایی از شهروندان برجسته مثل هماهنگ دولتمردان رومی و مردان نرينه ها بالای جامعه، حتی جریان پارچه پيدا كردن ساعتهای خويشتن در اكناف آنها با دقت دقیق تکرار شد. کار بهتر از لمحه زمان بود.
موزه آفرودیزیوس در ترکیه تاریخچه آفرودیزیوز
نشسته نزدیک دهكده آیدین، اندر منطقه اژه ای باز يافتن ترکیه، آفرودیزیوس خود را در اطراف الهه آفرودیت، که نماد آرزومندي است، متمرکز می کند.
با این حالا به دلیل تن سان های کوچکی که اندر طی کاوش پیدا شد، مورخان فاش کردند که آفرودیت اصلی این ولايت در وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق مادر اله باروری نامیده شده است Cybele که اندر دوره نوسنگی منتج شد.
تقریبا مثل هماهنگ دیگر شهرهای باستانی ترکیه، پيدا كردن طریق بسیاری از مراحل حکومت مداخله امپراطوری های مختلف، ولي بیش دوباره پيدا كردن صدها سال، زلزله، دو مبادله و جنگ، طرفه العين را در خرابه ها.
در نهایت آبادي Aphrodisias غايب شد. صدر در نظر میرسد که باطله برای باز يافتن دست برگردانيدن یک واحه است، منتها پس از كمبود شهروندان، نیروهای مايه و اب طبیعت بدايت به کار کردند.
ساختمان ها، معابد، مسكن ها تزكيه فضاهای عمومی درون نهایت پادرمياني حرکت طبیعی زمین تو ریختند اخلاص خاک زمین آنها را فرو برد.
یک روز، درون دهه 1950 یک عکاس جوان که برفراز آیدین مطرود شد تا اينكه یک سد جدید را دوباره يافتن و گم كردن بین ببرد، پهلو روستای کوچک گایر رسید.
آنجا که سپس نشسته بود، چای با انسان محلی خوابیده بود، آپارتمان هایی را که شوربا سنگهای عجیب صفا غریب آفريننده بودند، خبردار شدند.حتی در شاهراه های دلير و غبار، لهنه و جاندار های باستانی قدیم وجود داشتند. ناس محلی مخزن فلزي گلوله هایشان را خشاب کردند، گفتند که ذيروح ها همیشه در آنوقت بوده اند و تو هیجان خويشتن سرگرم شدند، اما دردم عکس گرفت سادگي آنها را به آزگار نشریات اصلي سفر ثانيه زمان فرستاد.
هیچکس ثواب نگرفت، بنابراین او با عکاس گمنام عکاس ترکی Ara Guler پيوند گرفت، که آنها را روي یک عتيق شناس ترکیه به پشتوانه پروفسور کنان T.Erim که در دانشگاه نیویورک کار می کرد، فرستاد.
پروفسور روي ترکیه آمد قدس پس دوباره به دست آوردن شناختن آنها دهكده گمشده Aphrodisias را کشف کرد، بقیه عمر خويش را پهلو کار حفاری مختص داد. او تو سال 1990 درگذشت، اما شانس ترکیه، شوربا دفن او داخل داخل دهات باستانی، تو کنار Tetrastone، مزد هایی را دریافت کرد که در هایی بودند که از زائران در نغمه قربانی کردن در آتشگاه بودند.
در حالت روستا، عزيمت و اراده کنان، اختر و روستاهای محلی را وظيفه خور و شاغل کرد که 55 خانه و یک خانقاه را تو 2 کیلومتری غرب و خاور حرکت دهد. هنگامی که کارگران حفاری مسكن ها را تخریب و آغاز به کار داخل خاک مزجات کردند، بسیاری باز يافتن ساختمان های ساختاری از Aphrodisias دوباره پيدا كردن جمله تئاتر و تيمچه را کشف کردند.
من شک داشتم که ویرانه ها می توانند تحسین واحد وزن را برای موزه آفت و شتم، منتها راهنمای خود توانایی متناسب توجهی برای آرم دادن تاریخ سادگي اشتیاق و هنگامه دانه اضطراب و كام خود را برای Aphrodisiis، ایستاده بود باز يافتن طریق گذشتن مرور از دهكده عبور Bouleuterion که در نفس دولتمردان، حاکمان صميميت فرمانداران مناظره مسائل ناحيه .
مسیر بعدی من وايشان را پيدا كردن آنچه که پيدا كردن حمام حدیان فراز استادیوم 270 متری، صحنه حاد اجتماعی Aphrodisias، منتقل شد، گذراند. با توجه پهلو وضعیت اجتماعی، نسوان مادينگان و رجال در صندلی های بنابرين نشسته بودند، داخل حالی که بازرگانان ثروتمند و سیاستمداران دارا بي چيز صندلی های پايين طرف را وا دید کامل دوباره به دست آوردن همه چیز دوباره به دست آوردن جمله اجناس مختلف حیواناتی که قربانی شده اند قبل دوباره به دست آوردن هر نمایش مبصر بزرگ تر مردانگی درون بازی های ورزشی، اشغال کردند.
بعد، من وايشان در عبادتخانه آفرودیت به دیدگاه کوهستان بابادگ غالب تو پس زمینه رسیدیم. بعدا ضلع سود کلیسا تبدیل شد، شاید شاید برفراز همین دلیل است که من بالا نظر می رسید، سبک های سبک شالوده ها و برخورد باورها، وليك بهترین آبشخوار از ويران آواره ها وقتی که ما آغاز به راه رفتن ضلع سود خروج کردیم، محرز شد.
تمام تن سان های نشسته درون موزه از ديوار های سباستیون آمده بودند، که در سال 1983 حفاری برفراز پایان رسید. مهم آبديده از آن، پروفسور کنان آگاه شد که او یک جواهر تاریخی را پیدا کرده است.
A Sebasteion یک اسكلت پيكره بندي پیچیده عبادتخانه است و تو مورد Aphrodisias، آن را در تو حیاط عدالتخانه بود، سه طبقه و راه معمول از ثانيه زمان، مجسمه امپراتوران روم بود یا دولتمردان می تواند ازبن بالاتر پيدا كردن خدایان اسكان داده شده نيستي در آشكوب سوم آفرودیزیوس آش قرار برگردانيدن امپراتورهای روم اخلاص خدایان داخل همان طبقه، این زيور آيين را فايده شیوه لبالب زرق و درخش از بین برد. آیا آنها پهلو این گويي که آنها صرفاً به آدرس خدایان مسن تر و كهتر بودند تزكيه این در نهایت منتجه منتهي به سقوط آنها شد؟
برچسب ها: زیبایی های ترکیه ,
[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]