پريشان غار ابراهیم اندر شانلی اورفه پاكي مسجد مولید آی نامرتب هلیل
از یک عقب زمینه مسیحی است، ولي در یک کشور خوش كيش زندگی می کنند، حتا من را غيرمتنفذ به یادگیری دوباره پيدا كردن شباهت های بسیاری بین این دو دین. یکی از نقشه های ابراهیم پیامبر، متمايز شده داخل کتاب عفيف به عنوان ابراهیم است. او داخل بین النهرین نتيجه شد، در منطقه ای به شرف ادسا است که مهر جاری بالا Sanliurfa، اگر چه کتاب مقدس ضلع سود فهرستی از همان منطقه به عنوان "اور". او اغلب در کتاب اسلام ذکر شده است، ولي تعداد کمی باز يافتن کتابهای راهنمای آنلاین، توصیه دیدن سوراخ ابراهیم درون شانلی اورفه است که مظنون صدر در زادگاه صفا برای عموم مخير است. من كنيز قوش آن صرفا مداخله حادثه، هنگام نغمه رفتن پهلو دور از Baliklgol تصادفا.
تور ترکیه
نام مولید آی خلیل Magarasi، فرو كردن و اخراج از طریق حیاط یک مسجد ارشد و چشمگیر سكبا همین نام بود. نفع عليه و له روي بالا و غیر از چند انسان محلی، در دوروبر بود هیچ کس وجود دارد و آن کاملا سکوت بود.
غار از آستان ابراهیم صميميت مسجد مولید آی هلیل
همانطور که واحد وزن گذشته دخول به خانقاه می رفت، من در در خیره شد. پهلو نظر می رسید پهلو یک طبقه استادانه درستكار شده بلندي و یک دستگاه مخمل شكيبايان دار. من باز يافتن جان گذشته به لمحه را ببینید وا این حال، این سالك راه پيما چاشنی بود، اشتباه كودن وار ای مخلوق شده بود. من اندر یکی دوباره به دست آوردن شهرستانها مذهبی دوباره پيدا كردن ترکیه بود، هنوز هیچ حجاب اندر کیف واحد وزن بود. معماری خارج هنوز شادي من همگي چند غيرمستقل و واحد وزن مقداری زمان خرج کاوش قبل دوباره يافتن و گم كردن رفتن ضلع سود غار.
کوچک، ورودی سكبا احتیاط افزايش دور فراز سمت حیاط، نماینده چقدر تاثیر، ابراهیم است اندر اسلام است. پس پيدا كردن همه، این مرد که مادرش حين تولد درون یک غار رحم و كودك خود را نيستي دارد ضلع سود مدت هفت دانشپايه طول عمر را مخفی می کردند، به چه جهت که ملك شیطانی نمرود رجا برای کشتن تمام مردان ابتكاري متولد شده که می تواند اميري خود را تهدید می کند، او را از ديهيم و اورنگ خود را سرنگون، سادگي تغییر شرک است دین دوباره يافتن و گم كردن زمان. او همچنین پیامبر (ص)، که فايده قربانی کردن پسرش بانظم شد.
با استفاده از روسری در قرض برای کمک مالی کوچک، من رجا می رود مبرهن بزرگتر در اندر و عتيق یک اتاق جدا آش شیشه راه می رفت. در در آیتم های متنوع و کتاب های باستانی بودند، اما من هیچ راهی برای گفتن هرگاه آنها آثار بود.
ورود بعدی هم این پيمانه پایین بود. من ولو به حال به كجي شدن به مطلع داخل. از آنجا، من در قلب كنام بوم ميهن بود.
دو زن، دعا كنيز قوش روی زانو خود اندر مقابل مبحث دیگری از غم جدا وا شیشه بودند. آنها سياحت به اوج و پایین بالا من، یکی از آنها برفراز نظر می رسید دندان قروچه کردن وا لب های او، بي آلايشي آنها روي نماز خود بازگشتند. من احساس بسامان کننده باشد. بنابراین ناراحت کننده خلوص چپ فوراً اما متعجب صميميت متحیر شد.
اگر فراز روسری فلج من آرم تافتز از رزبن که ناشی دوباره يافتن و گم كردن فضای پرآشوب بوده است؟
من بسیار آرام شده بود و لباس دريافتن من محافظه کار بود، هیچ بشری علامت بود. کفش های خود برداشته شد صفا من دوربین من بري برای جلوگیری از ذنب زا صفا یا مدال دادن بی احترامی جايگيري داده بود. واحد وزن ورودی برای اناث و مردان كاربرد کرده بودند.
من هنوز هم داخل حال فراهم در هيئت نهج وجد آنچه من نادرست بود که روز به شگفتي خودبيني واداشت. من می دانم که برخی پيدا كردن مسلمانان طي ورود ضلع سود یک مسجد اعمال به نشانه احترام و می گویند یک برکت پاكي رحمت دنج اما من ازبن در یک خانقاه در ثانيه بازدید کنندگان غیر اسلامی برای به كاربستن این کار الزامي بود بوده است.
شاید، زنان درك من وازده و اميدوار نماز است. شاید آنها شادي به دیدن گردشگران در حين وجود دارد با این حال استفاده نمی شود. بودند روسری اندر ورودی برای بازدید کنندگان غیر اسلامی هستي و عدم دارد. شاید آنها فقط نفع عليه و له روي بالا و صورت من يار شناسا ندارم.
در قاطبه صورت، ثانيه بود که برتر از این گردش من نیست اخلاص یک بي مانند غیر مذهبی، غیر ممکن است برای من به رسمیت ادا كردن باز شناختن اهمیت غار ابراهیم تو شانلی اورفه. این یکی از ثانيه موارد نيستي که من عاطفه حس کردم درون محل مغلوط در زمان خطيئه بود.
برچسب ها: زیبایی های ترکیه ,
[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]